Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

Prajitura „lamaita”

2 comentarii

o prajitura foarte simpla,gustoasa si racoritoare…

Ingrediente:

  • 1 pachet margarina
  • 200 g zahar
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1 plic praf de copt
  • 250g faina
  • 4 oua
  • 1 lamaie mai mare

Batem spuma zaharul cu margarina si cu zaharul vanilat,adaugam cate un ou si omogenizam in continuare toate cele 4 oua,radem lamaia fin. stoarcem zeama si adaugam in compozitie.Faina o amestecam cu praful de copt si o punem peste aluat,va iesi un aluat mai gros.Compozitia rezultata o punem intr-o tava mai micuta dar inalta tapetata cu hartie de copt.O bagam in cuptorul incins 30-40 minute la foc mic.

Glazura o puteti face din 200g zahar pudra cu 3-4 linguei zeama de lamaie si o puneti peste prajitura pana se intareste,eu am folosit 200 g de ciocolata alba topita intr-un ibric pe baie de aburi!

P1000592 P1000594 P1000595 P1000599 P1000600

2 thoughts on “Prajitura „lamaita”

  1. margarina…din greseala am scris unt,dar merge si untul foarte bine,eu am folosit margarina! multumesc ca m-ai atentionat,se mai intampla sa gresesc!

Lasă un răspuns

