Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

Bomboane cu visine

Lasă un comentariu

pentru ca am inceput cu raffaello va propun alta reteta de bomboane ceva mai veche dar foarte buna,bomboane cu visine din visinata,sau daca le faceti pentru copii sunt bune si visinele din compot sau congelate🙂

Ingrediente:

  • 300 g biscuiti populari(simpli)
  • 200 g alune sau nuci macinate(eu am folosit alune)
  • 250 g margarina
  • 2 linguri cacao
  • 1 esenta de rom
  • 200 g zahar pudra
  • visine din visinata

Reteta este foarte simpla,in primul rand topim margarina(dar nu o dam in clocot),separat amestecam intr-un castron mai mare alunele si biscuiti macinati (eu am folosit masina de tocat pentru biscuiti si pentru alune cea de nuci),cacao,romul si zaharul pudra.La visine le scoatem samburele si le lasam la scurs.

Punem margarina topita peste compozitia din castron(biscuiti si alunele) si amestecam pana obtinem o compozitie omogena si nu foarte moale!Luam o lingurita din compozitie si punem in mijloc o visina,modelam cu mana bilutele.Daca doriti le puteti lasa asa simple,eu le-am dat prin cacao si nuca de cocos!Le lasam apoi la frigider cel putin 30 minute pentru a se intari!

P1010976P1010980P1010979P1010977P1010981P1010982P1010983P1010988

 

Lasă un răspuns

