Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

Ciocolata de casa

Lasă un comentariu

Ingrediente:

  • 500 g lapte praf
  • 1 pachet de unt
  • 1 sticluta esenta de rom
  • 500 g zahar tos
  • 50 g cacao de buna calitate
  • 200 ml apa

Se pun intr-o craticioara zaharul si apa la foc mic…acum totul depinde de sirop,din momentul in care incepe sa fiarba,eu l-am lasat sa fiarba 10 minute deci cam mult deoarece mi-a intrat doar jumatate din compozitia de lapte praf,deci il lasati cam 5 minute maxim din momentul cand da in clocot,apoi se adauga pachetul de unt si se amesteca pana la omogenizare.

Dupa ce s-a topit untul,se trage cratita de pe foc si se adauga laptele praf cernut,impreuna cu esenta de rom si cacao.Se amesteca foarte bine,eventual cu mixerul pana ce nu mai sunt cocoloase de lapte praf.Pasta obtinuta se pune la racit intr-o tava de cuptor care a fost unsa in prealabil cu unt.E u am pus alune nesarate prin ea,dar este delicioasa si cu nuci zdrobite si coapte putin la cuptor!

Ps: Daca folositi lapte praf RARAUL,gasiti aceasta reteta de unde m-am inspirat si eu si care dupa parerea mea este cea mai buna reteta!:)

Lasă un răspuns

