Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

Pulpe de pui la cuptor

Lasă un comentariu

Eu am combinat pulpele cu ceva legume care le aveam la indemana,dar puteti improviza cu ce va place,cantitatile difera in functie de tava…o reteta gustoasa care o puteti pregati rapid daca nu aveti mult timp la dispozitie!

Ingrediente:

  • 4 pulpe de pui
  • 5 cartofi mai mari
  • 1 ceapa
  • 3 catei usturoi
  • suc de rosii
  • 1 ardei rosu
  • sare,piper,oregano
  • 3 linguri ulei de masline
  • 1-2 cani apa

Se taie cartofii bucati mai mari,ceapa julien,usturoiul feliute,ardeiul fasii si se pun in tava(puteti pune ce legume vreti),printre legume se pun pulpele de pui portionate sau intregi,se condimenteaza totul cu sare(secretul gustului folosesc eu),piper,oregano si ce condimente va mai plac,se pune  apa si cateva linguri de ulei impreuna cu cateva linguri de suc de rosii,se acopera tava cu folie de aluminiu si se baga la cuptor pentru 30-40 minute,apoi se ia folia si se mai lasa 10 minute sa se rumeneasca putin(eu sucul de rosii l-am pus dupa ce am luat folia si am mai lasat 10 minute).Pofta buna!

 

Lasă un răspuns

