Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

Paste la cuptor cu carne tocata

Lasă un comentariu

….cu siguranta veti gasi multe retete cu paste,sunt unele din preferatele mele si cum o am pe mama direct la sursa (in italia) cu atat mai mult incerc diferite retete,oricum se fac foarte usor si acum se gasesc si la noi multe din ingredientele specifice lor!!

Ingrediente:

  • 500 g paste tagliatelle (eu am folosit „tuburi” ca nu am avut tagliatelle)
  • 500 g carne tocata
  • 400ml suc de rosii (passata di pomodoro e cea mai buna)
  • 200 g mozarella
  • condimente dupa gust
  • 150 g parmezan ras

Se pune apa la fiert cu sare iar cand a dat in clocot se pun pastele si se fierb jumatate din timpul indicat pe ambalaj.Se lasa apoi la scurs si se amesteca pastele intr-un castron cu carnea tocata calita in prealabil cu condimente(sare,piper,busuioc),se pun si rosiile,mozarella taiata bucatele si parmezanul ras,toate se amesteca bine iar apoi se pun intr-o tava tapetata cu putin ulei de masline.Se rade parmezan pe deasupra si se introduce la cuptor pentru 20-25 minute!

Lasă un răspuns

