Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

Ciulama de ciuperci

4 comentarii

Ciulamaua este una din felurile mele preferate de mancare,atat de buuna,puteti pune si piept de pui,eu am facut-o doar din ciuperci pentru ca ador ciupercile!!

Ingrediente:

  • 500 g ciuperci proaspete
  • 250 g smantana
  • 2 linguri faina
  • 1 ceapa mica
  • sare
  • piper alb
  • patrunjel tocat

Taiem ceapa marunt si o punem la calit,dupa ce a devenit putin sticloasa adaugam ciupercile curatate si taiate cubulete,acoperim oala cu un capac pana scade sucul lasat de ciuperci.Dupa ce a scazut complet,mai completam cu apa,sa fie ciupercile acoperite,dupa ce adaugam apa lasam oala fara capac si fierbem la foc mic pana mai scade din apa.Intre timp amestecam faina cu smantana,sare si piper alb si cand zeama a mai scazut adaugam acest amestec,lasam sa mai fiarba 5 minute,gustam de sare si piper,adaugam patrunjelul tocat si stingem focul! E foarte buna cu mamaliguta calda!!!

4 thoughts on “Ciulama de ciuperci

  1. n-ai specificat cata faina…:D

  2. nu e buna…e EXTRAORDINAR de BUNAAAAAAAAAAAAAA!!!bravo

  3. da ai dreptate,imi cer scuze,dar faptul ca primesc reclamatii ma bucura,asta inseamna ca imi sunt urmarite retetele….am reparat greseala!:)

  4. ma bucur ca ti-a placut ,chiar este super buna….prima data stii ca spuneai ca nu iti place combinatia de culori….dar e atat de buna,mananci pana „te tragi pe maini”:)

Lasă un răspuns

