Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

Aripioare picante

2 comentarii

Eu am ales aripioarele dar se pot face cu orice carne de pui,pulpe,ciocanele,piept de pui,sunt foarte bune cu sos de usturoi!

Ingrediente:

  • 800 g aripioare
  • pesmet
  • boia iute sau chili (daca va tine stomacul le puteti combina)
  • piper
  • sare
  • 1 ou

Pentru sos:

  • 2 linguri maioneza
  • 2 linguri iaurt
  • patrunjel tocat
  • piper
  • sare
  • busuioc
  • pudra de usturoi sau daca vreti gustul mai accentuat e bun si usturoiul zdrobit

Daca folosim aripioare le spalam si le taiem in doua bucati,punem pesmet intr-o farfurie,il amestecam cu boiaua sau chili,piper si sarea.Batem oul intr-un castron,trecem bucatile de aripioare prin ou,apoi prin pesmet si le punem pe gratarul de la aragaz pentru aproximativ 40 minute (eu le-am facut in tava pentru ca am gratarul aragazului cu distanta mare intre gratii si cadeau printre ele) pe gratar se fac cel mai bine si eventual puneti o tava dedesubt pentru a nu murdari aragazul!

Pentru sos amestecati ingredientele de mai sus si in functie de gust puteti combina mirodeniile,dar baza e iaurtul,maioneza si usturoiul!!

2 thoughts on “Aripioare picante

  1. Daca le dai prin faina bine,le treci prin ou si apoi prin pesmet dar le dai bine si le tasezi bine cu mina,le bagi la cuptor pe coala de copt ,iti ramine crusta intreaga.Asa fac si eu ca aripile sint preferatele noastre.La fel pulpele de pui desfacute.Dar trebuie tasate bine.Eu in pesmet pun usturoi praf si patrunjel.Si le mai bag la cuptor cu bere si ierburi provenzale (?) poate sint si acolo.Ies crocante crocante

  2. buna idee cu bere,nu am facut pana acum,dar voi incerca!!

Lasă un răspuns

