Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

Eclere cu crema de vanilie

Lasă un comentariu

Tentatia suprema…eclerele:))…de ce sa le cumparam mereu de la cofetarie cand le putem face si noi acasa,simplu si usor.Eu am facut mini eclere,dar le puteti face ce marime doriti!Din compozitia aceasta mie mi-au iesit in jur de 25 de eclere,pentru mai multe dublati sau triplati compozitia,in functie de marimea acestora.Imi pare rau ca nu am avut mai multe poze,de la inceputul prepararii,dar promit sa revin cu poze,de indata ce le mai prepar!!:)

Ingrediente pentru coji:

  • 200ml ulei
  • 400g faina
  • 250 ml apa
  • 8 oua mai mari
  • un praf de sare

Se fierbe apa cu uleiul si sarea,cand da in clocot se ia de pe foc si se adauga faina in ploaie amestecand continuu pentru a nu face cocoloase,se lasa la racit complet,apoi se incorporeaza  cate un ou si se amesteca foarte bine pana la legarea compozitiei,asa se procedeaza cu toate ouale,se pune cate unu si se amesteca…Punem compozitia intr-un pos sau daca nu avem cu o lingurita punem in tava tapetata cu hartie de copt si le bagam in cuptorul incins,primele 10 minute la foc mediu,apoi la foc foarte mic,pentru a se rumeni frumos!

Pentru crema eu am folosit budinca de vanilie de la Dr.Oetker,dar puteti folosi ce crema va place,capacele le-am dat prin ciocolata topita!

Lasă un răspuns

