Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

Negresa de post

Lasă un comentariu

O prajitura extrem de simpla si  foarte gustoasa,perfecta pentru zilele de post,dar nu numai…cine nu stie ca e de post ar spune ca e de dulce la cat de gustoasa e:)

Ingrediente:

  • 1 cana de ulei(250ml)
  • 1 cana de zahar(250g)
  • 1 cana apa minerala(250ml)
  • 1 lingura bicarbonat
  • 2-3 linguri cacao
  • 1 borcan mic gem de prune(300g)
  • rom,vanilie
  • nuca macinata(facultativ)
  • faina cat cuprinde pentru un aluat ca de chec(2 cani)

Intr-un castron amestecam pe rand cu telul,zaharul cu uleiul pana ce se topeste zaharul,punem apoi apa minerala,gemul,cacao,romul,vanilia,bicarbonatul stins cu putina lamaie,nuca macinata(daca vreti,eu nu am avut),si faina.Amestecati cu telul si puneti faina putin cate putin pana se ingroasa compozitia(2 cani sau chiar si peste),pentru a nu se lasa la copt.Se introduce in cuptorul incins la foc mic pentru aproximativ 30 minute.Se lasa la racit in tava si pregatiti intre timp o glazura de la Dr.Oetker.Eu nu am avut glazura si am topit niste ciocolata de menaj intr’o craticioara pe baie de aburi.

Lasă un răspuns

