Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

Paste carbonara

Lasă un comentariu

Adooor pastele,merg combinate cu tot felul de legume,carne…ierburi aromate,in functie de gustul fiecaruia…azi am incercat faimoasele paste carbonara.Gasim pe net foarte multe retete de paste diferite,eu am incercat o reteta simpla si clasica,zic eu…foarte gustoase au iesit,merita incercate!

Ingrediente:

  • 250g paste(eu am folosit spaghete,dar puteti folosi de care va plac)
  • 200g kaizer(retata originala este cu pancetta dar nu stiu daca se gaseste la noi,tot un fel de kaizer oricum)
  • cascaval ras
  • 4 linguri de smantana
  • 2 galbenusuri de ou
  • sare,piper si daca aveti putina nucsoara(ii da un gust aparte usor picant)

In primul rand punem apa la fiert cu sare grunjoasa,si fierbem pastele conform instructiunilor de pe ambalaj (atentie..intotdeauna pastele trebuie sa fie aldente).Intr-o craticioara punem ulei de masline si prajim putin kaizerul.Dupa ce s-au fiert pastele le scurgem si le amestecam cu kaizerul,separat pregatim un castron si amestecam smantana cu ouale,piper,sare,nucsoara,parmezan ras,apoi turnam imediat peste pastele si kaizerul fierbinti,amestecam energic si le putem servi cu parmezan ras deasupra!Sunt delicioase…fierbinti,nu RECI! Puteti asocia cu succes si un pahar de vin alb!…enjoy

Lasă un răspuns

