Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

Prajitura cu branza dulce

Lasă un comentariu

Este o prajitura foarte buna cu branza dulce,eu am folosit urda pentru ca nu am avut branza proaspata si a iesit nemaipomenit de buna,merge si cu branza sarata in functie de preferinte,totul tine de imaginatie!:)

Ingrediente blat:

  • 150g zahar
  • 1plic zahar vanilat
  • 2 oua
  • 3 linguri margarina
  • 1 plic praf de copt cu sofran(merge si cel simplu,eu  am folosit cu sofran ca ii da o culoare aparte)
  • 1 varf de cutit de sare
  • 5-6  linguri de smantana
  • faina cat cuprinde pentru un aluat usor de intins

Ingrediente umplutura:

  • 3 oua
  • 100 g zahar
  • 2 plicuri zahar vanilat
  • 500-600 g branza dulce sau urda(in cazul meu)
  • 3 linguri de smantana
  • 1 plic de budinca cu gust de vanilie de la dr.oetker

Preparare:

Pentru aluat amestecam margarina cu zaharul,zaharul vanilat,sarea, praful de copt, ouale si amestecam bine.Adaugam smantana si faina si incepem sa framantam pana obtinem un aluat omogen,elastic.Impartim aluatul in doua parti.Prima parte o punem in tava unsa si tapetata cu faina.

Pentru umplutura amestecam ouale cu zaharul si zaharul vanilat(pentru a se omogeniza foarte bine folosim mixerul),adaugam praful de budinca,branza dulce(in cazul meu urda),smantana si amestecam.Compozitia obtinuta o intindem peste blatul asezat in tava si acoperim totul cu cealalta jumatate de foaie.Intepam cu o furculita aluatul,din loc in loc si dam la tava la cuptor,incins in prealabil.Eu am copt la foc mic pentru a fi sigura ca se patrunde bine,lasam la cuptor pana se rumeneste frumos.Dupa ce s-a racit bine,pudram cu zahar pudra si o portionam.E delicioasa!!

Lasă un răspuns

