Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

Vinete cu branza topita la cuptor

7 comentarii

O reteta putin inventata de mama:)) nu am gasit-o in formula aceasta nicaieri,dar este absolut delicioasa,atat calda cat si rece,eu i-am dat denumirea de „lasagna cu vinete”,seamana foarte mult:)..ca tot suntem in sezonul vinetelor astept sa o preparati,sa-mi spuneti daca va place:)

Ingrediente:

  • vinete(in functie de marimea tavii)eu am folosit 5 vinete potrivite
  • suc de rosii 400ml,piper,sare
  • busuioc(proaspat de preferat)dar eu am folosit uscat care este foarte bun
  • branza topita felii 2 pachete(la fel in functie de tava)
  • parmezan ras
  • 3oua
  • faina

Vinetele se curata,se taie felii,se sareaza si se lasa la scurs jumate de ora.Se bat ouale cu sare si piper intr-un castron se pune faina intr-o farfurie si se prajesc feliile de vinete ca pe snitele.Se lasa la racit,intre timp se pregateste sosul,se pune sucul de rosii intr-un castron,se amesteca cu oregano si busuioc.Intr-o tava se pune primul rand de suc,apoi felii de vinete,deasupra felii de branza topita,iar vinete si tot asa pana terminam vinetele si ultimul rand sa fie vinete iar pe deasupra se rade parmezan,cascaval etc.Se introduce in cuptor pentru 15 minute.

7 thoughts on “Vinete cu branza topita la cuptor

  1. Imi ploua in gura….o fac si eu cat de curand:P

  2. O reteta cu ciocolata de casa se poate?😀

  3. Foarte bine arata si cum imi plac foarte mult vinetele cred ca sint delicioase!!!!!!Bravo tie!!!!!!Am safac si eu asa!

  4. Este superb de buna….o sa ramai placut impresionata,sunt foarte bune!

  5. Mie mia zis cineva ca face vinetele de esta manera: prajeste vinetele putin (dar nu date prin ou si faina) si apoi le pune la mijloc brinza si jambon sau sunca presata ,le da prin faina-ou – pesmet (asa se fac pane aici) si le prajeste.Poate fac si eu miine ca chiar miai facut pofta,Dar am sa incerc reteta asta noua!Te pup

  6. da…suna bine,cred ca este foarte buna si in varianta asta!!o sa incerc si eu!!

Lasă un răspuns

