Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

Tort diplomat(fara cuptor)

4 comentarii

Un tort foarte gustos,usor de facut,potrivit la orice ocazie,care trebuie neaparat sa il incercati…desi sunt multe feluri de retete pentru tortul diplomat,aceasta este una foarte buna si care se face foarte usor,perfect pentru o persoana careia nu ii place sa petreaca mult timp la bucatarie (sau nu are timp la dispozitie) dar in acelasi timp sa impresioneze musafirii!

Ingrediente:

  • 20g gelatina(2 plicuri)
  • 5 oua
  • 1/2l lapte
  • 1 lingura faina
  • 300g zahar
  • 500g frisca
  • 1 pachet mare piscoturi
  • fructe(orice fructe dorim)-eu am folosit ananas si kiwi

Gelatina se pune la inmuiat in jumatate de cana de lapte caldut.Daca se folosesc fructe la conserva se pun la scurs sau cele proaspete se taie feliute si se pun si ele la scurs.Galbenusurile se amesteca cu zaharul si apoi se pun la foc impreuna cu laptele.Se adauga o lingura cu faina si se amesteca cu un tel pana se ingroasa.Se ia de pe foc apoi se pune gelatina se se amesteca din cand in cand pana se raceste complet.Se bate frisca,slbusurile se bat si ele spuma.Cand crema este rece se adauga frisca apoi albusurile,amestecand incet.

Se imbraca cu celofan umezit o oala destul de inalta.Piscoturile se umezesc in sucul de la fructe si se imbraca peretii oalei.Se aseaza fructele pe fundul oalei,se toarna jumate din crema,se mai pun fructe,apoi iar crema si la sfarsit piscoturi.Se acopera oala si se lasa la rece,de preferat o noapte intreaga.Se rastoarna a doua zi pe un platou.

 

4 thoughts on “Tort diplomat(fara cuptor)

  1. Arata super acest tort!

  2. Vai Alina!!!!Reteta asta o faceam eu acum citiva ani,dar am pierduto.In felul acesta iese cel mai bun.Eu mai fac si i alte feluri dar nu iese ca asta!!Cind am timp o sal fac si eu!!MERSI!

  3. Cu placere… ma bucur ca ai gasit reteta si ca iti place….este foarte bun…si ma bucur ca am fost inspirata cand am facut blogul,o sa incerc sa pun cat mai multe retete !!

Lasă un răspuns

