Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

„Melci”in stil spaniol

4 comentarii

Spaniol nu stiu din e ce…poate stie cineva:) este o reteta gasita intr-o revista,mi-a placut cum arata si am zis sa o incerc si eu si chiar e buna,este perfecta pentru dimineata la cafea,ceai etc.Va las sa o incercati sa-mi spuneti cum vi se pare,nu este grea deloc!

Ingrediente:

  • 500g faina
  • un varf de cutit de sare
  • un cubulet de drojdie
  • 100g zahar pudra
  • 3oua
  • 100g unt topit sau margarina

Se amesteca faina cu sarea,se dizolva drojdia in 250ml apa calduta,se adauga putina faina si se amesteca,se acopera cu un servet si se lasa la crescut,la loc cald.Se amesteca apoi totul cu zaharul pudra,ouale,untul topit si se framanta bine.Se imparte aluatul in 12 bucati cu mainile pudrate cu faina si se lasa din nou la crescut.Se presara faina pe o planseta si se intinde fiecare bucata in foaie subtire.Se ung cu unt topit si se ruleaza fiecare pe lungime.Se formeaza melci,care se pun intr-o tava unsa si tapetata cu faina.Melcii se introduc in cuptorul incins la foc potrivit timp de 15-20 minute.Se lasa sa se raceasca si se presara cu zahar pudra.Eu i-am uns cu miere de albine pe deasupra,le da un gust  mai bun!

4 thoughts on “„Melci”in stil spaniol

  1. Retete de prajituri pt cuptorul cu microunde..ai idee??:D

  2. din pacate nu,dar ma interesez,daca aflu ceva voi posta:)

  3. Imi plac foarte mult dar niciodata nu am cautat reteta.Poate sapt viitoare o si fac sa vad dacami iese.Este ca un fel de cuib de viespi la noi.Mersic

  4. Ma bucur,sigur o sa iasa si mie imi plac foarte mult!

Lasă un răspuns

