Bucataria Alinei

…sa imbinam utilul cu placutul…

Despre mine

8 comentarii

Numele meu este Alina Barbu,sunt din Buzau,am 24 de ani si ador sa gatesc…in special prajituri!

Nu am foarte mare experienta in bucatarie si acesta a fost si scopul infiintarii blogului,sa cunosc alte persoane de la care pot invata cat mai multe secrete gastronomice.

Retete….o sa incerc sa postez de toate felurile,traditionale pentru cei plecati departe de casa,usoare de gatit pentru ca uneori nu avem timp la dispozitie,usoare din punct de vedere caloric ca vrem sa ne pastram si silueta,poate experimentam si niste retete internationale si bineinteles dulci ca fara dulciuri nu se poate.Sper sa postez cat mai multe retete si sa imbunatatesc blogul prin sfaturi utile si recomandari……si mai sper sa ma vizitati,sa va placa si sa-mi scrieti parerile voastre care pentru mine conteaza enorm de mult.

Acestea fiind spuse…mai putine vorbe si sa trecem la treaba!:)

8 thoughts on “Despre mine

  1. Felicitari Alina!foarte interesante retetele tale!

  2. Felicitari! O idee f buna ai avut..si sunt sigura k toate retetele sunt delicioase! Deja am apa in gura de la prajiturelele tale! :X Felicitari

  3. Foartee bune zic eu dupa cum arata. Te pricepi in arta culinara, si multumim pentru retete sunt foarte bine explicate si usoare dupa parerea mea. Tine-o tot asa, felicitari inca odata.

  4. Multumesc,sper sa le incercati si sa va placa,sunt retete usoare si foarte gustoase!

  5. Sunt placut surprinsa de aceasta pasiune a ta…pasiune pe care o am si eu de altfel ;)) Incerc tot felul de retete noi si asta imi da o stare de bine si ma relaxeaza si ma simt mandra de mine! Mult succes cu acest site🙂 Ps: Sunt Roxana fosta ta colega de la IPA . Eu anul asta am licenta :*

  6. Multumesc,este o pasiune foarte frumoasa de la care tot timpul inveti ceva nou.Sper sa incerci din retete sa-mi spui cum ti se par.
    Ps:Succes la licenta!:*

Lasă un răspuns

